Saturday, November 20, 2010

apa yang tersurat dan apa yang tersirat.....

apabila mama aku suruh aku jemur baju...

 yag tersurat: dia nk swuh aku wat kjaa....

yang tersirat:  mama aku mala nk jemur la tu`` haha


apabila abah aku cakap yang dia sakit badan...

yang tersurat: dia letih wat kja la tu....

yang tersirat: nk swuh aku ngurut badan dia!! hampeh!


apabila abg aku ajak kluaq..

yang tersurat: dia nk ajak aku p jln2...

yang tersirat: dia xdak duet boh minyak moto...nk swuh aku gak yang isi~


apabila adik aku ajak men futsal..

yang tersurat : sbb aku tau aku hebat.. sbb tu dia ajak.. haha

yang tersirat : sbb team dia x ckup orang.. ngek!!


apabila awek aku ajak dating...

yang tersurat : dia rindu nak jmpa aku la tu...

yang tersirat : sbb dia nk cucuk pusat aku~ hahahahaha